第一粒自己係專櫃(其實都係開架啦,只係朗豪坊seibu有專櫃)買既胭脂就係bourjois

最勁係,買完仲有keep 住用到依家,嘿嘿

就係#72 tomette

以前係uk boots見得多,d tester仲比人試到爛得晒,唔開胃,且果時都唔識化妝,哈哈,對化妝零興趣

我都唔記得點解會買bourjois喇,大概係自己咩都唔識睇有人推介再走去買

係唔知邊度copy既:

 

特色
經典的圓形珠寶盒造型、既優雅又可愛,盒內嵌入鏡子,並附上特製的圓弧型毛刷,讓美眉隨時隨地都有好氣色。
特別烘烤的質地,柔軟細緻的粉末,可以很完美的暈開,輕鬆上色,並帶有香味,讓美眉擁有獨一無二的女人香、女人味。
備註
2008秋冬新色 #03 光澤古銅色
2008/11限量復古版 #34 適合白皙或健康、小麥的膚色
2008/11限量復古版 #33 可為雙頰添加些許玫瑰光澤
2008/11限量復古版 #54於眼皮與唇部可紅潤整體妝效

仲記得個ba幫我試#34.#54,話呢d色都係好多人買,一試,好pink啊唔要唔要,我鐘意橙tone

因為我深膚色,唔係晒果d黑,係天生黑,我d膚色,好難理解,總知就偏黑

癈話少講,睇圖

 

我全部bourjois胭脂:

開盒:

分別係(從左至右,上至下)03 brun cuivre ,18 or sublime, 33 lilas s'or, 22 tomette d'or(限量), 72 tomette

限量果粒,22,比媽媽唔小心整跌左落地不過唔緊要,照用,放心,我冇鬧我媽媽,哈哈

 

#3,  蜜桃色, kaka

#18, 唔識講...

#22, 金色閃,深紅,有點偏啡,不過唔橙,係一個我覺得冬天用既胭脂

#33, 玫瑰色,金色閃,就好似係紅中有點偏橙,超靚

#72  橙tone,有點點啡,呢個上權骨位塊面會瘦嫁,好suit tan look既一個胭脂

整多幾張試色圖比大家看看

面紙上試色,比較清楚

掃仔close shot, 記住上面係用拱型果邊掃上面先上色

 

 

再來個手肘試色,不過影得.,,,,.................好差

左面係03加面係18,深色左既係濕上

22  , 33, 72                                      

講下點解我咁鐘意佢:

  • 開頭見佢細細粒,又真係幾可愛,方便攜帶
  • 仲有埋掃仔跟埋,係山羊毛掃!唔洗另外買胭脂掃啦(呃人,咪一樣照買胭脂掃)
  • 方便補妝,有掃仔有鏡仔
  • 我膚色深,日系出埋果d都係淺粉紅啊淺橙啊可愛啊鬼打牆色啊...bourjois勁多唔同色,你想要咩有咩
  • 其..其實佢係可以濕用嫁!我相信唔係太多人知道,整濕三角型濕粉海綿,再上胭脂推開,持久度高d,又顯色d(不過我自己仲未試過濕用,kaka)
  • 粉好幼,好貼雖然你見佢好多閃粉,放心,沒有飛粉既程況,d閃閃上到面好自然,唔係大粒明顯既閃
  • 拎久度,5小時絕對冇問題,如果10分full mark,我比7分啦
  • 其實我好鐘意佢個弧型掃,上權骨位係岩岩好嫁!

點解有人會喜歡呢?因為:

  • 價格就,普通啦,hkd$108,有人會話:我加多少少買粒mac唔好,我加多少少買粒shu唔好,兩睇啦
  • 有陣味,玫瑰味?!?!?!花露水??有點像祖母年代果d胭脂水粉味,不過我覺得可接受,不太恐怖,且上面之後好快散
  • 唔上色,得個閃字(其實Bourjois 的胭脂經烘焙而成,粉好實,有時遇水遇油會起鏡面,用紙巾用力抹個胭脂一下,抹左面頭d粉,又好上色嫁喇!!!唔介意殘忍可以用刀介佢個面幾下,又好易拎粉嫁喇!)
  • 個粉設計唔好,我有朋友成粒跌左落地,個盒爛晒,胭脂無事(點解我粒22會爛......)
  • hkd$108咁鬼細粒!(d粉壓得好實,細粒有排用)
  • 個掃好硬(有人話因為硬先拎到粉,我...冇意見)

 

 

另外轉貼,絕密公開 Bourjois 胭脂製作過程

http://www.elle.com.hk/beauty/news/Bourjois-blush-baking

http://www.fashion.com.hk/meling31.htm

arrow
arrow
    全站熱搜

    livingdeadbon 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()