close

手上既curel卸妝蜜就快ko

yes to carrots個cleansing cream都用到見底.同埋濃妝我覺得佢唔夠力

之前想買covermark的卸妝油,不過超貴(其實我用卸妝油都會出事)

見到dhc新出浴用潔膚油,即升火

睇埋價錢,$89!!!!

即買@.@

粉紅色的pacing

都是粉紅色的外型,都幾可愛

質感:

透明.有薰衣草香氣(係真唔係啊)

杰杰地既,比curel同埋orbis稀

同卸妝油差唔多杰,不過又比卸妝油水

(好抽像)

放大d張圖比大家看清楚

 

COPY FROM 官網

簡介

*沾水亦高效潔淨
*沐浴同時徹底卸粧
*啫喱質感順滑
*氨基酸系潤膚成分
*薰衣草香氣舒緩疲勞


使用方法

*取適量(約按3下)於臉上輕輕按摩約30秒,待潔膚油溶解化粧品後,以清水洗淨。然後以潔面皂清潔臉部表層皮膚。

 

用後感

優點

- 真係可以落埋眼妝,good啊,防水睫先液完全冇問題

- 89蚊,好抵啊

- 我平時唔可以用卸妝油,一定起粒粒痘痘,呢個完全冇問題

- 卸妝後都冇猛猛緊,yeah!之前用過biore果隻卸妝jelly,乾到飛起

缺點

- pump3下,真係好快ko囉,我研究過,2下半都夠用 xDDD

- 薰衣草香氣??似有陣微微酸味加lavender味

******************************************************************************

結論,

回購率係100%!!!

不過我睇返catalog寫,體驗價89蚊

唔知遲d會唔會加返呢?

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    livingdeadbon 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()